Flashback

2015-03-05 18:30:06/Permalink/Life of Skalman/
 
Sitter hemma och nyser tillsammans med sonen. Både han och jag är lite hängiga,
men jag hoppashoppashoppas att vi inte blir förkylda. Så vi tar det lugnt, sover och
äter ordentligt och hoppas på det bästa.

Ville ha något gott och snabbt till mat förut. Självklart fiskbullar. Med potatis. Mmmmm!
Fick en liten flashback till när jag var liten. Hemma, när vi åt fiskbullar, brukade vi ha
makaroner eller potatis till. Och jag minns att potatis var extra spännande. Varför?
Jo, för min mamma skar alltid potatisen och fiskbullarna i ungefär lika stora bitar, och
lyckades få dem i ungefär samma form. Så när man väl åt visste man aldrig om biten man
fick upp var potatis eller fiskbulle. Hahaha! Vilket larvigt litet minne egentligen :')
Men mysigt ändå.

Lillprinsen sover middag. Han har sovit två långa "middagar" idag. Och jag skulle bara blunda
lite, tidigare idag. Vips hade det gått en timme! Kände mig helt vimmelkantig haha!
Men skönt var det i alla fall!

Nu ska jag titta lite på Harry Potter. Man mår alltid lite bättre med Harry Potter.

Puss och hej!
 
 

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback