Snorigt nytt år och NärCon-pyssel

2015-01-07 12:58:14/Permalink/Life of Skalman/
 
Hejhopp!
Det har redan gått en hel vecka av det nya året. Här hemma började vi året med att vara snoriga,
hela familjen. Vi firade in det nya året med att spela Bingolotto och äta tacos. Stod i köket och
tittade på grannarnas fyrverkerier genom våra gigantiska köksfönster. Men bara en liten stund,
för när de närmaste grannarna började smälla så stod jag böjd över spjälsängen och höll för
öronen på vår lilla prins. Det var en mysig nyårsafton.

Inatt kom snön igen. Det var svinkallt när jag och lillprinsen steg upp. Så nu eldar vi och myser
i soffan i våra matchande tigertofflor. Vi ska inte göra överdrivet mycket idag. Har en envis
huvudvärk som inte riktigt vill ge med sig. Imorgon däremot är det BVC-dags igen, jag slår
vad om att vår lilla plutt har gått upp massor i vikt. Tack gode Gud för mjölkersättning ^_^

Ska i alla fall försöka mig på att göra lite fler armband idag också. NärConVinter är ju inte överdrivet
långt borta, och jag vill ju inte att armbanden ska ta slut bara för att jag varit slö ;) De får gärna ta slut,
men pga att alla vill ha dem - tycker jag haha!
 
Oh well, dags för lite lunch. Puss och kram - tavelram!
 
 

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback