En ny trend?

2015-01-09 16:44:47/Permalink/Life of Skalman/
 
God fredag people!
Jag känner mig ovanligt pigg och glad. Varför? JO, för vår lilla prins har sovit förbi
det traditionella kl.4-målet. Han har alltså ätit sin kvällsmat vid klockan 22:30-23 ungefär,
och sen somnat vid 23:30 och sovit ÄNDA TILL 07:30! TVÅ NÄTTER I RAD! Inte nog med
detta! När han ätit klart, och vi har bytt blöja och jollrat lite - så har han somnat om (vid 8:30)
och sovit till kl. 10. JAG HAR INTE KÄNT MIG SÅ HÄR UTVILAD SEN JAG BLEV GRAVID!
(Ni som känner mig vet ju att jag led av ENORM trötthet under graviditeten, hur mycket jag än sov
var jag lika trött som om jag hade varit vaken dygnet runt i en hel vecka, ungefär!) Jag hoppas SÅ
att detta är en ny sovtrend!

Så, utvilad till tusen svävade jag upp ur sängen imorse redo att ta tag i dagen ^_^
Har eldat hela dagen, för det var SVINKALLT imorse. Vaknade inatt av att strömmen gick,
vilket alltså innebär att luftvärmepumpen dör. Brrrrr! Strömmen är tillbaka nu dock!

Nu sitter jag och väntar på att sambon ska komma hem efter jobbet. Lillprinsens ena moster följer
med hem idag och ska fredagsmysa med oss :) Vi ska titta på buskisfarser och göra armband
till NärCon. Hon är den enda som förstår min kärlek till "Stefan&Krister-farserna" i Falkenberg haha!
Vi ser ständigt på det när vi umgås, hon skrattar sig alltid dubbelvikt - vet knappt om jag skrattar åt
tv:n eller henne när vi tittar, hahaha (:

Finns det några mysigare snarkningar än de som en bebis kan göra? Nej, jag tror inte det.
Jag vet att jag har sagt det förut, men - MAMMALIVET  Nu när han sover ska jag börja med
fredagsmysmaten - pulled pork med hemmagjorda potatisklyftor! Mmmmm!!!

                                                           Puss och hej - fredagsglad tjej!
 
 
 

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback