Måste allt ha öron?

2014-11-10 20:19:00/Permalink/Life of Skalman/
 
Hejhopp!
En ny vecka har kastat sig över oss. Tack och lov att snön smälte bort lika snabbt som den kom.
Vet dock inte om det här gråa blasket är så mycket roligare... (MVH - Tjejen som aldrig är nöjd. HAHA!)

FarsDag. Jag måste klaga lite. Jag beställde the most awesome farsdagpresenten ever, i god tid.
Det som kom var fel. Ringer till företaget jag köpt den av. De säger att det har blivit fel från deras
sida (tryckfel) och skickar en ny med expressleverans. Fick den i fredags. DÅ ÄR DEN LIKADAN
SOM DEN FÖRSTA! Grrrrr! Alltså - på sin allra första farsdag fick min älskling ett kort och löftet att
det SKA komma en fantastisk present... Har jag sagt GRRRRR!?
Pratade idag, återigen, med detta företag som jag köpt presenten av. OJDÅ, nae det är nog inte ett
tryckfel som GÅR att göra rätt - vi måste göra om allting med en annan bild.
VARFÖR SA NI INTE DET FRÅN BÖRJAN DÅ!? Så nu väntar vi, ÅTERIGEN, på en ny leverans.
Förhoppningsvis med en snygg produkt utan feltryck. (Kommer tala närmare om vad det är när
han fått den, vet inte om sambon smygläser min blogg hehe!)

Just nu ligger lillprinsen bredvid mig i soffan och har hicka. Imorse låg han och hickade och skrattade
åt sig själv. Nu hickar han och gnäller istället. Han har såndär "hård" hicka, så man riktigt hör hur
jobbigt det är. Stackars plutt!


I slutet (läs:under större delen) av graviditeten hade jag väldigt svårt att få på mig/knäppa mina
tjocktröjor och hoodies på grund av min enorma mage. Tänkte - LYCKA, nu när lilla herrn är ute
kan jag ha mina tröjor igen! Tji fick jag. Inte visste jag att jag under min livstid skulle kunna yttra
meningen "Den där tröjan kan jag inte ha, för jag har för stora bröst." JAG! 'Fröken Bröstlös'!  ;)
(Internskämt som alla som såg musikalen Is There Life After High School förstår, om de minns en
av mina karaktärer,
hehehe!) Men, detta är mitt liv - jag kan i stort sett inte knäppa en enda tröja -
för mina bröst är ivägen. Vet inte om jag är glad eller irriterad, HAHA! ^_^ Anyhow, jag har köpt
två nya hoodies. I lagom storlek. Självklart mer eller mindre fluffiga, med öron på huvan. Måste ju
matcha mig och sonen. Mycket fluff och öron är det på bådas våra höst/vinterkläder haha!
Sambocitat; "MÅSTE allt ha öron?". Svar ja! Så länge min lilla prins inte kan protestera kommer
han dela sin mammas fluffigheter, hihi ^_^

Oh, well. Nu ska jag hitta något kul att titta på, och måndagsmysa i soffan. Puss och hej!




Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback