Denna eviga trötthet

2014-05-02 21:02:33/Permalink/Life of Skalman/
 
Godkväll.

Den här veckan har varit så.. jag vet inte, men den har gjort mig trött. Måndag, ledig.
Tisdag, jobba kväll. Onsdag, först besöka BM-mottagningen för ultraljud och sen jobba kväll igen.
Igår, torsdag, så tänkte jag egentligen inte göra ett skvatt - för jag var trött. Men, jag tänkte att
"ta en glass med lillasyster är ju inte så jobbigt". Jag måste sluta tro att jag har så mycket energi.
Vi tog en glass, vi åt mat och vi handlade lite. När jag åkte hem mådde jag så sjukt dåligt,
och var heeelt slut. Jag hade ont i magen och jag mådde illa. Och ögonlocken trillade ihop helt
av sig själva. Somnade på soffan utan problem.

Vi gick och la oss skapligt, eftersom min älskling skulle upp och jobba, och jag vaknade inte
förrän kl 10. That should make 11 timmars sömn ungefär. Välbehövliga 11 timmar.
Idag har jag inte gjort ett skvatt. Bara tittat på film med lillasyster, vilat och ätit mat.
Jag är fortfarande trött dock. Det blir nog till att vila imorgon också.

ULTRALJUDET JA! Vi fick tyyyp veta vad det blir. Jag tänker inte berätta här dock,
för jag vet att svärmor läser min blogg ibland och hon vill inte veta (än, i alla fall) haha :)
Man säger ju aldrig till 100%, då ultraljudet såklart inte ger en knivskarp HD-bild av bebisen haha!
Men både jag, syrran och sköterskan som gjorde ultraljudet tyckte att det var ganska säkert vad vi
såg i alla fall. Och hon sa att hon kunde säga med kanske 90% säkerhet ändå, and that's good
enough for me!

Är som sagt fortfarande supertrött. Nu blir det lite kvällsmat och slappa i soffan innan sängdags.
                                                                           PUSS!


Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback