Onsdagsflimmer

2014-03-26 16:13:00/Permalink/Life of Skalman/
 
Hejhopp!
Min första tanke för dagen var: VARFÖR SNÖAR DET!? Var är min vår? Jag vill ha vååår!
Nu har det i alla fall övergått i något typ av regn, men det är fortfarande VITT ute. Usch.

Idag mår jag illa igen. Jag trodde liksom att jag redan gått igenom illamåendesnåret och kommit ut
på andra sidan nu! Men tydligen inte. Det kommer och går istället. Vissa dagar mår jag illa, andra
dagar mår jag nästan bra. Oh well, det är väl bara att ta det som det kommer.
Men! Jag är ganska glad ändå faktiskt, för idag flimrar det extra mycket i magen ^_^

Det är en väldigt egendomlig känsla, kan jag tala om. För än är det för tidigt för att egentligen
"känna" bebisen röra sig - för den är liten, och det är mycket fostervatten runt. MEN. Ibland känner
jag något. Något som jag inte känt någon gång under hela mitt liv. Så jag tänker - vad annars?
Eller kanske, VEM annars haha :) Och om man ska gå på hur det såg ut på ultraljudet så är det
en riktigt liten sprattelunge där inne, sköterskan hade svårt att mäta det lilla livet för att det "simmade"
runt så mycket. Åh. Lycka.


Nu har jag precis vispat ihop lite köttfärssås till mig själv, för jag är - som alltid - hungrig!
Så nu ska jag kasta i mig maten (läs: äta jättelångsamt för annars protesterar någon därinne) och
titta på en film i väntan på att min älskade sambo ska komma hem.

Puss och hej!
 
 

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback