Fredagsmys och sånt

2014-03-28 21:14:25/Permalink/Life of Skalman/
 
Godkväll!
Trots att jag inte alls mådde så bra idag egentligen, så tog jag en liten tripp till stan med
mormor för lite lätt shopping. Jag har ju som bekant blivit liiite större runt magen på senaste tiden,
så jag är helt enkelt tvungen att uppdatera min garderob.

Dagens. Såklart med mammabyxor och putmage (:


Det blev ytterligare ett par mammabyxor, lite strumpbyxor med extra utrymme för den växande
magen, ett par uuuuursöta hängselshorts och lite annat smått och gott.
Det var helmysigt, och superfint väder ute. Man blir så vårig av att se uteserveringarna öppna!

Men såklart. Direkt när jag kom hem mådde jag skit, och var dötrött. Så jag slängde i mig
en liten sallad och dog på soffan. Sov i typ två timmar. Nu mår jag mycket bättre, och ska ta
mig lite kvällsmat till fredagsmyset i soffan. Det är så himla stört hur trött jag kan bli av så lite.
Men jag antar att det är någon annan som stjäl LITE energi av mig just nu hehe! Det värsta
är bara att när jag blir trött, så mår jag fysiskt dåligt - börjar må illa, får ont i magen osv. Uuusch,
det är så jobbigt.
Anyhow, nu mår jag i alla fall bättre efter tuppluren. Dags att äta - igen! ^_^
                                Puss och hej sålänge!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Veronica

Kan tyvärr lova att det kommer inte bli bättre med tiden heller.. Det gäller bara att tänka på vad det är för härligt mirakel som orsakar allting så känns det i alla fall lite bättre :-)

2014-03-29 @ 17:28:52
URL: http://whoopsie.vimedbarn.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback