Välkommen Juni

2014-06-02 12:45:00/Permalink/Life of Skalman/
 
Hejhopp!
Sitter i soffan och känner bebis sparka. Lyssnar på The Script, och jag tror bebisen approves haha!
Är helt slut. Det har hänt så mycket i veckan, jag tänker mig liksom hela tiden att jag orkar lite mer
än vad jag gör. Jag glömmer bort att "bara åka och fika" också gör mig trött nuförtiden.

Men nu är det måndag, ny vecka och ny månad sen igår. Juni är min favoritmånad. Det är oftast
fortfarande ganska lagom varmt. Det är flera som fyller år, inklusive jag :)
Dessutom är det bara fyra veckor kvar till min semester börjar. Det ska bli SÅ skönt att vara ledig
tillsammans med min älskling. Bara vara hemma och slappa, åka och äta glass, bada och göra
andra semestriga saker. Wonderful.

Idag händer inte så mycket. Bara slappa och vila. ^_^
 
 Puss och hej!
 
 
 

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback