En dag som kunde varit dålig

2014-06-09 18:40:12/Permalink/Life of Skalman/
 
Hellu.
I samma sekund som jag vaknade kände jag att den här dagen var förstörd. Typ.
Hade ont i händerna, ont i ryggen och hade sovit fruktansvärt dåligt. Kände mig helt enkelt
allmänt trasig och ledsen. Men telefonen ringde.

"Hej, vad gör du?"
"Inget..."
"Jag hoppas det är sol hos dig, för jag kommer med jordgubbar."


Vad skulle jag göra utan dig?



Så jag har spenderat mer eller mindre hela dagen i solen, med jordgubbar och bästis.

Dagen blev alltså inte så dålig ändå. Och nu ska jag äta glass. 'Cause I can. Puss och hej!
 

Kommentarer
Postat av: Stina

Och jag vaknade, kände att jordgubbar är gott men delad glädje är dubbel glädje och jag saknar min bästis <3 älskar dig... er! ^^

2014-06-09 @ 19:55:31

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback