Beroende av sötsaker

2014-06-17 22:17:27/Permalink/Life of Skalman/
 
Yellow.
Under tiden som jag blivit tjockare och tjockare om magen, så inser jag mer och mer hur mycket
jag saknar att kunna ha alla mina söta, fina fluffiga kläder. Vet ni.. Nej förresten,
HAR NI DEN BLEKASTE ANING OM HUR MAMMAKLÄDER SER UT!?
Det finns såklart ganska fina. Men inte.. Kim:iga liksom. It's so depressing.
Jag är såklart så färgglad jag kan fortfarande hehe, men de där RIKTIGT superKimiga kläderna
gå liksom inte att ha längre. De görs inte direkt för människor med gravidmage... Hemskt, är vad det är.

Så fort bebis kommer ut så ska jag go back to my old self, och träna som jag brukade samt kunna
klä mig i vad jag vill. September, please hurry up and get here.
 
Alltså. Jag har abstinens efter att se ut som en prinsessbakelse när jag klätt på mig.


Jag kommer vara den mest färgglada mamman of all times, det är jag helt säker på :)
Dagens armband:

Äsch, nu har jag väl tyckt synd om mig själv så det räcker för ikväll. Att klä sig lite gråare än vanligt
är ju inte så stor uppoffring när man tänker efter på vad som komma skall ^_^

Nu blir det kvällsmat. För jag är huuungrig, som vanligt haha! Puss och hej!
 
 

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback