Att öppna en redan öppen flaska

2014-06-03 20:40:02/Permalink/Life of Skalman/


Jag är SÅ trött på mina svullna, ömma fingrar. Det syns inte så mycket om man inte vet hur mina
fingrar vanligtvis ser ut, MEN jag tycker att de ser ut som prinskorvar :( Och de KÄNNS som prinskorvar.
Prinskorvar som gör ont och inte går att använda. Det är tur att jag har en man som kan hjälpa mig
med
allt som kräver handkraft. Typ som att öppna mjölkpaket, saftflaskor och syltburkar. Eller som att
dra upp mig ur soffan när händerna gör för ont för att ta spjärn med...


Han är det bästa som finns, min fina sambo


På morgonen gör det som värst ont. När man legat mer eller mindre stilla med händerna en hel natt.
Då är det som att ha klor, istället för händer. Stela, ömma klor.

 
Nae, nu ska jag sluta tycka synd om mig själv. Snart är det september ;) Haha!
Kvällsmat och slappa i soffan - här kommer jag! Godkväll!

 

 


Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback