Måndagstjock

2014-04-28 17:54:55/Permalink/Life of Skalman/
 
Hejhejhej!
Hur vackert är vädret! Det är varmt och skönt, och solen lyser. I love it. Jag vill bara slänga på mig
löpskorna och springa, springa, springa. Men det skulle inte gå så bra med den här magen, så det
får vänta tills han/hon därinne kommit ut. Just nu blir jag ju dessutom trött bara av att gå ut i trädgården,
så jag skulle nog inte komma så långt om jag försökte springa ens hahaha!

Vad gör jag om dagarna då? Jag jobbar litegrann, precis så mycket jag orkar, och resten av tiden
vilar jag. Och äter, såklart. Försöker att inte tappa allt socialt liv trots att jag lätt skulle kunna sova
dygnet runt allt tid som jag inte är på jobbet. I lördags till exempel, då pallrade jag mig in till stan och
fikade lite med min regnbågssoulmate Anastasia. Passade även på att införskaffa mig en ny plånbok
när jag ändå var i stan, då min nuvarande är påväg att falla sönder.

Hur söt!?   Den är fluffig dessutom haha!

Idag har jag inte orkat mycket. Var dock tvungen att jaga en liten äcklig ödla som Fluffis tog in för
att visa mig. Uuuuuuuuusch. Jag får panik av allt som är litet och ändå rör sig sådär snabbt. Blä.
Jag lyckades i alla fall få henne att plocka med sig ödlan ut igen. Fjuuuh!
 
Imorgon blir det kvällsjobb, likaså på onsdag. Sen är jag lite "ledig" igen (läs: slutkörd, igen). På onsdag
är det även ultraljudsdags, och det ska bli SÅ fantastiskt att få se bebis röra sig på skärmen igen.
Jag känner ju hur det rör sig varje dag (och natt...) nu. Inte alltid så välkommet när man är kissnödig
haha, men ändå ack så mysigt att känna hur det lever där inne. TÄNK jag är nästan halvvägs nu!

Är i vecka 19.
Det är en lite större tomat alltså, inte som en såndär liten plommontomat liksom hihi!
Nähe ni, nu måste jag nog äta igen. Ovanligt va? Haha!

                                                                                    Puss och hej!
 

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback