Hej helg!

2014-04-04 15:22:16/Permalink/Life of Skalman/
 
Hallihallå!
Äntligen är helgen inom räckhåll, fredagsmys here we come!
Igår låg jag och halvsov mest hela dagen, dötrött. Jobbade ju några timmar i onsdags, och då blir det
en seg dag efteråt. Tur att jag träffat en läkare som förstod, och på torsdag ska jag träffa "min" läkare
och hoppas att han är lika förstående för hur jag mår :)
 
Idag har jag försökt städa litegrann. Det går inte snabbt och det är inte lätt, men jag gör så gott jag
jag i alla fall. Jag tar allt som är i min höjd, och allt som kräver att man böjer sig ner får min älskling
ta. Får så ont i magen när jag böjer mig ner, känns som något hamnar i kläm typ. Vilket det
kanske är också haha! En liten bebis i kläm hihi!

Har precis klivit in i vecka 16. Känns som att magen växer varje dag, det känns så knasigt.
Det ÄR liksom en liten, liten människa I MIN MAGE som blir större för varje dag! Helt otroligt egentligen.

Oh well, nu har jag precis ätit lite och ska fortsätta plocka här hemma. Snigelfart är bättre än ingen fart!
                                                        Puss och nys - fredagsmys!
 

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback