Tisdagsflås

2013-09-17 22:11:47/Permalink/Fitness/
 
Hejhopp!
Nu tyckte jag att det var för längesen det hamnade ett inlägg under "Fitness"-kategorin!
So...

What's up right now? Körde för en liten stund sen ett riktigt mördarpass för mina "stackars" armar,
och squattade tills benen/rumpan blev gelé. Sitter nu och dricker lite proteinshake och glider runt
på lite olika "fitnessmotivation"-konton på instagram. Daglig motivation at it's best!

Har fortfarande träningsvärk i låren sen voguingen i söndags. Det är så sjukt mycket
höft hit och höft dit, och man spänner verkligen benen för att få till den rätta "catwalk"-gången.
Men jag kände ändå att det var rätt lugnt att köra lite squats idag, såhär dagen innan min
bellydance/bollywood-klass. Imorgon dansar jag ju min andra klass, belly/bolly. Det är mer
spänna magen och rulla med höfterna. Mer kroppskontroll, på ett sätt, eftersom allt sker i
ett relativt långsamt tempo men "intensivt" liksom.


Åh. Jag älskar att dansa. Det jobbiga är att båda danserna jag valt att dansa nu är lättast att dansa
utan skor, och min fötter hatar ju att vara utan skor. För inga skor = inga inlägg. Och min fötter
är ju lite lätt "f*cked up" och behöver inlägg för att fungera... Menmen. Det är väl bara att stå ut.
Det är så sjukt kul att man kan inte annat än älska det.
 
En liten knappt 12 minuters butt workout innan vi säger god natt:
 
Så. There's no excuse - do it! Nu ska jag sova. God natt och puss!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Jag brukar dansa med skorna på, även om inte de andra gör det. Bättre att fötterna håller, än att man får ont och varken kan dansa eller gå.

Svar: Saken är den att det är så mycket som skorna försvårar... Jag får leta upp såna där hälstrumpor med gelé i som jag hade förr ^_^
Skalman

2013-09-19 @ 14:47:11

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback