Nattkreativitet

2013-09-13 22:19:30/Permalink/Skalman Style!/
 
 
Kväll o'hoj!
Sitter och pratar tills rösten dör med min Anastasia Här är det hemligheter på gång! Jag vet,
en del av er vet redan vad vi har på gång. Meeen, jag tänker inte säga något mer förrän
projektet är mer i rullning än det är just nu. Kan bara säga att IT'S GONNA BE AWESOME.

Vi sitter också och surfar runt på stora, vida webben och dreglar över diverse skönheter.
Det finns så mycket fina kläder, skor och perukeeer! Villhavillhavillha.
Såhär såg jag ut idag (instagrambild):
 Regnbågeee, och prickar och ränder!

Tänkte visa er lite inspiration också, som inte bara är mina kläder:
Men vi börjar med mig. Bokstavsstrumpbyxor + dinosaurieskor = sant.

 Cherries!
 

Peruker på Ebay:

Annat snyggt:

Snygg tjej! Anastasias blogg.
 

Nu är det mysdags i soffan! Puss och kram!
 

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback