Musik som jag kunde förut

2013-09-16 21:12:00/Permalink/Life of Skalman/
Hello bloggblogg.
Måndag. Kändes sådär att kliva upp imorse. Men. Livet är så väldigt okej just nu. Är faktiskt
gladare än på länge. Bra saker:

♥Rosa skor. Klistermärken. Att ha jobb med trevliga kollegor. Att kunna säga "men jag får göra som
jag vill för jag är vuxen". Poesi. Skrivande överhuvudtaget. Stina. Polly med Ahlgrens Bilar i.
Att det är september. Att det snart är oktober. Min älskling. Att vara lika himlastormande förälskad nu
som för fyra år sen. Anastasia. Fina skrivblock. Dans. Dans. (Ja, daaans!) Nagellack i tusen färger.
Färgglatt hår. Möten. Hemliga projekt. Mina katter. Strumpbyxor. Kramar. Dinosaurier. Regnbågen.

  



Ja. Livet är bra fantastiskt just nu. 


Nu ska jag äta kvällsmat. Puss och kram och sånt.

Kommentarer
Postat av: Pastel Darlin'

Så himla fint att lista saker som gör en glad! Bra grej! Borde man göra varje dag! Typ, 3 saker som gjort mig glad idag ^^

Svar: Eller hur, det borde man verkligen! :D
Skalman

2013-09-18 @ 22:41:53
URL: http://pasteldarlin.blogspot.com

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback