Mermaids don't fly

2013-09-10 20:42:35/Permalink/Life of Skalman/
 
 
Yellow!
What's up? Jag sitter i soffan just nu och äter lite choklad och tycker synd om mig själv.
Har så stört ont i magen. Bläsch. Isch och usch.

Hade en lugn dag på jobbet. Skönt, med tanke på att allt jag kunde tänka på var att stå ut
och inte gå hem och lägga mig i fosterställning för att tycka synd om mig själv istället.
Meeen, jag stod ut och imorgon är det onsdag. Då är vi halvvägs till helgen, och jag ska dansa
igen. It's gonna be awesome. Dansdansdans.

Dagens instagrambild: Vampire girl with mermaid hair.
 Cherries in my hair. Glitter in the air.
 Hade sjukt dålig hårdag idag. Men det syns ju inte när man har flera hår att välja emellan!
                                                                                  Fuskhår in my heart..!

 
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Och när han kysser mig känner jag mig som för fyra år sen. När allt var sådär nytt och galet.
Jag följer hans linjer och vackra drag med blicken.

Nu är jag din, och du säger att jag är vackrast i hela världen. Kär och galen, baby, I will love you forever.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Lite tonårsnostalgi innan vi går!


Puss och kram och god natt!
 

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback