Kär och galen

2013-09-15 13:02:57/Permalink/Life of Skalman/
 
Hej och hå - i gardinen den blå!

Och så blev det söndag. Helgen går lite för snabbt, men dagen är ju i alla fall inte slut än..!

Igår kväll gick vi på bio. Hade en riktig date night. Jag sprang runt här hemma som en kärlekskrank
14-åring och gjorde mig i ordning. Färgade om luggen, som blivit urtvättad, fixade håret och klädde
på mig lite vardagssnygga kläder. Sminkade mig litegrann, trots att vi "bara skulle sitta i biomörker".
Vi lyssnade på mitt senaste LP-inköp, "Absolute 60's mania". ÅH.
Det var så mysigt. Hålla handen och luta sig mot varandra i biomörkret. Händer som möts
i bland popcorn. Jag dör. Jag är så himla kär i min älskade underbara sambo att man skulle
kunna tro att vi blev ihop för två veckor sen bara. Inte drygt fyra år sen. Kärlek ♥
 
Känner mig lite såhär haha :)
 
Nae hörreni, nu ska jag fortsätta "fördriva" den här söndagen på annat sätt.
Om några timmar är den dans! Livet ♥ Puss och hej!
 
 

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback