I will always want you

2013-09-30 22:27:42/Permalink/Life of Skalman/
 
En underbar, och helt fantastisk helg. Sitta på balkongen invirad i ett fluffigt täcke och titta
på solen som sprider guldigt skimmer över vattnet. Kyssar vid utsikten av ett tillsynes oändligt hav.
Viskningar om kärlek som kommer vara forever och lite längre ändå. Rosa drinkar och färgglada lampor.
Musik med nostalgitoner blandat med fniss över finsk tango. Dansa nära, nära och bli bländad både
av blåagrönarödagula lampor och av hur vacker han är. Min kärlek. Hur kär får man vara

Lite bilder!
Min mobilkamera gör inte alls utsikten rättvis. Bild tagen från vår balkong.

Glömde min ögonfransböjare. Höll på att dö, för jag har inte sminkat mig utan den sen jag var typ 14 år.
Men så sa han "Du är vackrast i världen, vad/hur du än gör." och sen var jag glad igen och kände mig fin.

Fika i Helsingfors. Hon på caféet försökte prata finska med mig. Gick sådär.. Haha ^_^


Kyrka i Helsingfors. Kyrkan är så stor, så stor - Skalman, Skalman liten?

Nu ska jag sova, och hoppas att mitt halsont är borta tills imorgon.
God natt världen!
 
 

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback