Are you for real?

2013-11-22 19:55:18/Permalink/Life of Skalman/
 
Hejhopp!
Här sitter jag och har en jobbdate med Anastasia. Hon kan mycket väl vara den bästa businesspartnern
man kan ha, faktiskt. Helt fabulös. Har varit ledig HELA dagen, och det har varit så skönt.
Tog lite sovmorgon, men har tydligen fått min pappas gener och "sovmorgon" för mig, när jag inte jobbar,
är typ att vakna vid kl. 7. Men jag VÄGRAR att stiga upp så tidigt, så jag tvångsliggerkvar till 8, och sen
ge upp och stiga upp ändå. Kan inte fatta att jag brukade kunna sova till typ 12 förr..!?

För att inte bryta traditionen, här kommer lite Instagram-bilder!
Körde lite regnbågsdag igår!


Menmen, nu ska jag jobba och imorgon ska jag lördagsjobba. Tjolahopp!

 
 

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback