Jag var din, och du var min

2013-05-23 20:59:00/Permalink/Life of Skalman/
 
Jag hade skrivit VÄRSTA inlägget. Och så får blogg.se rycket och allt stängs ner och inget sparas.
Orkar verkligen inte skriva allt igen. Men. Det viktigaste:

Imorgon är det fredag = oh yeah! Vi ska på syrrans modevisning, som hon har med skolan.
Mode och design - that's my sis'!

Idag har jag känt mig jätteförkyld. Men jag tänker INTE bli sjuk.
Jag totalvägrar att bli sjuk. På riktigt! (Om bara min hals kunde sluta göra ont..!)

Igår när jag var ute i trädgården så upptäckte jag blommor i min rabatt som jag inte sett föut!
Vet inte vad det är för sort, har aldrig sett något liknande... Små rosa, och med egendomlig form.
Någon som vet vad det kan vara för blommor?
 
 
Ett litet klipp innan jag tar kväll. Jag laddade upp detta för ett tag sen, men kommer inte ihåg
om jag dela med mig av det här? Det är, iallafall, en låt som jag skrev för ett par år sen. Det går lite
knaggligt i början eftersom mikofonerna inte verkade gilla mig haha! Men sen går det bra ^_^
Låten heter, "Trodde jag" - av och med mig. En vän hjälper till på piano.
 
Nu är det sovdags. Jag är helt slut, och huvudet spränger. Alvedon och säng!
 
                                                               Hej och godnatt - jag är så matt!
(alltså hur många dåliga rim kan jag komma på egentligen...)
 

Kommentarer
Postat av: bella

Det är verkligen gott! :D

2013-05-23 @ 21:11:26
URL: http://ciaobellaaa.blogg.se
Postat av: emma

sv: ja det är det :)

allt bra?

2013-05-24 @ 07:09:58
URL: http://ewwios.se
Postat av: aliengirl- life with autism and art

Riktigt skittrist när sådant händer, man har skrivit ett viktigt inlägg & sen stänger allt ner! :(

Svar: Ja, jag blev helt galen! Hade skrivit jättemycket!
Skalman

2013-05-24 @ 16:58:34
URL: http://aliengirllouise.blogg.se

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback