Fyra dagar kvar till helgen..

2013-05-14 11:36:17/Permalink/Life of Skalman/
 
Hello blogpeople!
 
Det känns så ovanligt för mig att faktiskt vara ledig på helgerna (vilket jag oftast är nuförtiden!),
att jag har blivit en såndär människa som veeerkligen längtar efter helgen..! Haha!
Så just nu sitter jag och räknar ner dagarna till helgen. I can't wait. Jag vill bara vara ledig och
skutta runt i min trädgård, och gå promenader solen haha! :)
Anyhow. Sitter just nu och pratar med Stina. Frukostbuddyn number 1.
Trots att jag jobbar kväll, så gick jag upp i "ottan" och sprang (/powerwalkade när astman höll på
att döda mig) 6 km. Det blir faktiskt mindre och mindre jobbigt! Skönt att det börjar kännas skillnad.
Så snart jag kan springa det på en halvtimme eller helst kortare, så kommer jag börja springa två varv.
Till frukosten tar jag alltid Omega 3. Eftersom jag är en såndär "fisk-är-faktiskt-ganska-äckligt"-person,
och jag veeet att jag missar lite nyttigheter pga det - så äter jag dessa tabletter mer eller mindre varje dag.
~intresseklubben antecknad~


Så att. Nu ska jag klä på mig annat än mjukisbyxor och börja förbereda mig för jobb.
                                                             Hörs snart igen, okeeej



Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback