Sick day with best friend

2013-08-20 17:21:05/Permalink/Life of Skalman/

Hejhejhej.
Idag är det tisdag och min dag har varit ungefär såhär:
1. Vakna av värsta magkramperna.
2. Gå upp för att det inte gick att sova mera.
3. Somna i soffan av ren utmattning.
4. Prata med Stina för att försöker bli på bättre humör.
5. Äta pannkakor.
6. Få ont i magen av att äta pannkakor.
7. Titta på klipp på youtube och film med Stina hela eftermiddagen.

Det är fabulöst att jag kan titta på film med min bästis trots att hon inte är här. Because that's
what you should do on your sick days. ♥

 
Nu sitter jag och tittar på lite youtubeklipp om kakor/bakverk. Till exempel denna:
 
Iiih, så himla fina! :)
 
                                                                             Puss och hej - trött tjej!
 
 

Kommentarer
Postat av: Stina

Ah, filmen. ASSÅ the hotness was too much. Channing Tatum in my <3

Svar: I knoooow!
Skalman

2013-08-20 @ 17:33:04
URL: http://alltommalta.com/stinasbubbla

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback