På balkongen jag inte har

2013-08-21 22:25:44/Permalink/Life of Skalman/
 
Okej. Jag ska nog ringa farbror Doktorn imorgon, och se ifall någon vill titta på min mage.
Såhär kan man ju inte ha det! Ligga i soffan och klaga på hur dåligt man mår för Stina hela dagarna.
Nae, inte okej. Älskar att på eftermiddagskvisten kolla i Skype-rutan och se att vi Skype-konversationen
igång i 7 timmar. Och det känns inte ens länge. It just feels awesome.
Tack för att du lyssnar på mina klagomål om magen och allt annat i världen.

Jag skulle kunna hugga av min vänstra fot för att få sitta på balkongen jag inte har och
äta yoghurt med dig mitt i natten. Titta på Moonlight och sen gå ut och springa runt på tysta
gator. Lägga sig ner på asfalten, där man inte får ligga, och titta på stjärnor. Ignorera regnet
och fortsätta promenera. Sen sitta på den där balkongen jag fortfarande inte har, invirade i
en av alla miljoner filtar jag har, dricka te och prata om saker som ingen annan fattar.
Oh how I love you.

Nu närmar det sig sängdags. Imorgon måste jag gå upp i ottan och ringa läkaren, hur min mage
än krampar och vill att jag ska fortsätta sova bort det. Usch.
God natt världen, och sov gott!
 
 

Kommentarer
Postat av: Stigus

skutt jag skulle kasta av mig båda benen och fortfarande springa till dig all jag kunde!
*skutt skutt skutt"

Svar: <3
Skalman

2013-08-21 @ 22:33:32

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback