Känner mig som en låt från tre år sen

2013-08-22 09:59:39/Permalink/Skalmans Tankar/
 
Lyssnar på musik jag redan lyssnat sönder. Det kurrar i min mage. Jag vill inte äta. Jag får bara
ont om jag äter, om jag inte äter och jag tänker på att äta eller inte äta.
Har köpt två nya block. Kunde inte låta bli. "Älskling, har inte du flera block som du inte ens börjat
på än?". Jo. Det har jag. Men alla block kommer med en viss feeling. De här var tvungna att följa
med hem. Ett av dem ska bli min nya dagbok, för min är nästan slut. Det andra blocket var så fint
att jag bara måste använda det till något fint. Jag vet snart vad.
Skriver en hel massa på poeter.se. Både saker jag känner, eller kände eller inte har känt alls.
Jag älskar verkligen att skriva. Älskar. Jag undrar hur svårt det är att få en diktsamling utgiven?

Nu kom min lilla katt in. Hon börjar bli så stor. Men hon är så söt, och gosigast i världen. Till och med
när hon hoppar upp i sängen på natten och knuffar bort mig från min kudde för att hon vill ligga där.
Till och med då är hon det bästa jag vet. Mina katter. En på kudden och en som vill ligga sked.
Hur kan man leva utan katter? Jag skulle aldrig.

Tittar på My Little Pony på tv, Svampbob Fyrkant och annat tecknat. Önskar att jag hade DisneyChannel.
Hittade massor av nostalgi på youtube som jag nördar nu när jag inte orkar göra så mycket annat.
Så himla bra program det gick när jag var liten.

Har satt på mig en stor gosig luvtröja som egentligen inte är min, men som jag älskar. Den luktar
trygghet och kärlek och såntdär. Den får duga tills min älskling kommer hem och jag kan sniffa
på the real deal haha..!


Inatt drömde jag att Stina hade bestämt sig för att flytta till månen. Det var sjukt coolt att hälsa
på henne i viktlöshet kan jag lova. Det var dock väldigt kallt där, och hon bodde med massa konstiga
människor. Jämfört med månen bor hon ju egentligen jättenära nu. (20 oktober, I can't wait.)

Så mycket text. Nu ska jag äta en rostad macka. See you laters!


 
 

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback