What's the time? Well it's gotta be close to midnight

2013-04-17 18:23:00/Permalink/Life of Skalman/
 
Hejhopp people!

Jag har en sådan skön arbetsvecka, slutar kl 14 varje dag, och är ledig i helgen. Hur skönt!?
Så jag kommer hem och har energi till att tvätta lite, göra supergod mat och blogga lite.
Ska nog gå ut och springa lite kanske också, om solen inte hinner dö innan jag ätit klart.
Tänkte springa innan maten, men så hittade jag så mycket annat i mitt hem att pilla med
och helt plötsligt blev det dags för matlagning haha!

Wellwell, dags att titta till tacopajen i ugnen! Smell ya later!
 
Först en gammal men fin bild på mig, och en vampyr jag tänker på mycket just nu.
Och just nu ligger hon och sover. .
Gammalgammal bild. (Typ fyra år gammal tror jag, eller mer) En mysdag i soffan var det.
 
                                                                                                       Puss&hej
 
 

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback