Kreativiteten flödar!

2011-03-07 14:47:22/Permalink//

Just nu sitter jag på FMG. (Ja, jag älskar min gamla skola) PLOPP!

Sitter i Delta och håller på med det jag älskar mest.
Musik. Jacob hjälper mig med
låten jag har anmält till FMG's melodifestival. Eftersom jag suger på piano är det SÅ
behändigt att ha vänner som är BRA på piano när man vill göra sina låtar hörbara haha ^^
Jag har just suttit och sjungit in en vers och en refräng (typ), med min helgspruckna röst haha,
så att Jacob ska kunna öva pianot hemma (: Ååh det kommer bli så bra! (VI är så bra!)

Jag vet, vi är snyggast i världen.


Okejdokej. Vi hörs när jag kommer hem. (då ska jag berätta om min awesome helg)

                                                                        PUSS!


Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback