Helgen rusar..

2011-02-20 19:57:51/Permalink/Life of Skalman/


..förbi alldeles för snabbt! Det gillar inte jag!

Dessutom känns ju denna helg liksom en dag för kort, eftersom jag jobbade idag.
Ska jobba en hel del på lovet också, och det är bra - då går veckan fort!

Just nu sitter jag med älsklingens födelsedagspresent i knät. Japps, han fick en dator av mig.
En mini, alltså, för det visste jag att han verkligen, verkligen ville ha.
Hur har man råd med det när man är totalpank, kanske ni undrar? Haha jo, man har en
morfar som råkar ha kontakter som råkar vilja sälja en mycket fin begagnad! :D
Den ser helt ny ut, och funkar jättebra - men var inte alls lika dyr som en sprillans.
Smarta Skalman? Ja ^^ Och min älskling blev så glad, så glad..!

Söndag alltså. Ikväll blir det bara mysmys, sådär kvällen innan allvaret startar igen hehe!
Solsidan ska vi se, och kanske blir det lite popcorn? (:



Vi hörs!

                                         

                                                           Puss!


Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback