Hair Fairy

2011-02-28 20:02:40/Permalink/Skalman Style!/

Ursäkta den låga uppdateringen. Men jag jobbade som sagt hela helgen och
har varit helt slut. Jag ska ta mig en "helgdag" imorgon istället haha!

Jag idag!

Anyway, jag sa ju att jag skulle färga håret. Det gjorde jag också, i torsdagsnatt haha.
Det syns inte så väl på bilden, märkte jag.. Så jag tog en bild så att ni ska se bättre ^^

Det blev lite mörkrödlila! (det ser mer rödlila ut in real life, så att säga..)

Hatar att fota med blixt! Men det är svårt utan den när man inte har några bra lampor,
och när det är mörkt dessutom..!

Well well, vi hörs kanske senare ikväll. Eller imorgon! :)

                                                                                      Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Kajsa

nice håret blev! :D

2011-03-01 @ 20:08:56
URL: http://sweetheart-97.bloggplatsen.se

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback