Myshelg

2011-04-04 17:04:39/Permalink/Life of Skalman/

Helgen som gått har varit en riktig myshelg. Det är därför jag inte har bloggat :)

I fredags var jag hos mormor och morfar under dagen. Det var mysigt! Mormor
tog fram en påse med saker som jag samlat på mig när jag var liten.
ÅH! Jätte-"fula" teckningar, en miljon stenar jag hittat och sparat och andra
"hemligheter" låg sparade i den påsen hihi! Rensade lite och kastade onödigheter.
Men resten fick ligga kvar hemma hos mormor och morfar ^^
På fredagkvällen följde jag med The Boss ut på jobb, för att se hur hon jobbar!
Det var trevligt, och lärorikt (: Tog pendeln hem sen, och älsklingen hämtade mig i stan.
MEN, ni kan aldrig gissa vad som hände strax innan Kimstad?
Tåget stannade och i högtalarna hördes en sprakande röst; "Vi står stilla på grund av att
det är personer som går på spåret. Polisen är på väg."
Smarta människor det finns.. Efter en stund fick vi iallafall åka in i Kimstad, men där
stannde tåget igen. Det var fortfarande någon på spåret, fast längre fram. När polisen väl
fått bort denna OH SÅ INTELLIGENTA person, var de ändå tvungna att söka på spåret en
bra bit, för att vara säkra på att det inte var fler idioter ute i natten. Efter ungefär en timme
fick vi åka igen. Då hade jag hunnit bli megatrött och vrålhungrig, och min älskling hade fått
sitta i bilen och väntat på mig en hel timme! Blä! Men jag kom hem till slut iallafall :)

I lördags fyllde min stora lillasyster år. Så då var vi på lite kalas, marsipantårta mmmm!
Hon blev glad för de prickiga bakformarna jag hittat till henne, och vi bestämde att vi ska gå på
bio snart (alla systrar!) ^^

Dessutom hade jag och Mattias vår ettåriga förlovningsdag! :D JA! Det har redan gått ett
helt år sedan vi förlovade oss! Det känns helt knäppt, tiden bara rusar iväg. Men det kanske är
så det är när man är lycklig? ^__^ Jag är lika larvigt kär nu, som den dagen vi viskade att vi var
kära i varandra, första gången ♥

Foto: Jag! GIMP-master: Jag! :)

Söndagen var bara en såndär slapp, mysdag. Vi gjorde inget speciellt. Åt lite mer marsipantårta,
gick ute i solen (och regnet haha!) och tittade lite på film. Mys.

Nu ska jag och min älskling gå ut och leka med katterna i vårsolen!
Åh - älska livet! ♥

PUSS


Kommentarer
Postat av: Kajsa

ofta det var någon på spåret!? oj,oj,oj,oj :O

2011-04-05 @ 20:17:04
URL: http://sweetheart-97.bloggplatsen.se

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback