En sak i taget

2010-10-04 12:37:33/Permalink/Life of Skalman/

Är hos mormor och morfar en stund och lånar internet..
Jag vill ha internet hemma...!

Snart är min intensivutbildning klar. Teoriprovet är avklarat och godkänt, och på
fredag kör jag upp. Håller alla tummarna då då?
Det ska bli så skönt att bli färdig.

I helgen fick jag finbesök ;) Robin kom och hälsade på, finally. Det tog bara..vad, ett och
ett halvt - två år? Haha anyways, vi hade trevligt, åt tacos och skrattade.

Sen myste jag med min vackra fästman
i lördagskväll (vi myser väl i och för sig varje
kväll i stort sett, men lite extra i lördags!)
eftersom vi faktiskt har varit förlovade i ett
halvår :) ♥ Han är underbar.

Strax ska jag iväg och köra bil. Plisch, jag har ingen lust alls idag. Jag ville bara ligga kvar
i sängen idag och mysa med min älskling. Men det gick inte. Jobb och körkortsutbildning
kom ivägen. Men får komma hem ganska så på en gång efter körlektionen iallafall.

Jag har fått order av Fia att hjälpa henne med något fotoprojekt de har i skolan.
Det ska bli roligt! Tänkte vi kunde ta den här snygga bilden kanske? ;)

Jag tycker att den speglar våra personligheter väldigt bra haha!

Vi hörs, nästa gång jag är nära internet.
PUSS


Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Håller tummarna så att de domnar på fredag.

2010-10-04 @ 13:22:33
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback