Onsdagshappening

2010-05-12 09:05:10/Permalink/Life of Skalman/

Jag sov rätt gott ändå. Fast för lite. Hade för mycket att tänka på.

Efter att ha sovit en timme i ett ganska bekvämt bussäte sitter jag nu i skolan.
Sprang förbi Ica också och köpte lite frukost för att jag råkade få lite FÖR bråttom imorse..
Sängen var skön. Jag börjar inte förrän 10.45 heller, så här sitter jag och filosoferar.

Ikväll är det körkonsert på Lillan. Jag vet inte hur det ska gå. Jag menar, hur många
är det som kan verkligen ALLA låtar? Inte en enda, är min gissning. Vi kan stämmorna oftast, ganska
bra. Vi kan en del texter, men inte alla och inte helt utantill. Och ikväll gäller det. Haha,
vi får se hur det går. Vi har ju en tendens att lyckas trots att saker och ting känns skrattretande
hopplöst. Kom och kolla, kl19, and see for yourself.


Men..
vi säger väl så for now. Tänkte sätta mig och läsa lite i En Vampyrs Bekännelse,
som jag köpte häromdagen. Det verkar tyvärr som om den som översatte hade
ganska begränsade engelska kunskaper
.. Blä, alltid lika irriterande. Vi får se hur långt jag
orkar läsa. Kanske får köpa den på engelska after all i alla fall sen, om översättningen fortsätter
att vara såhär halvkass.

Okej. Puss på er alla
                                                                        


Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback