En effektiv tisdag...i sängen

2010-03-09 19:09:19/Permalink/Life of Skalman/

Även om jag faktiskt har legat i sängen större delen av dagen pga smärta överallt,
så har detta varit en väldigt effektiv dag för mig i alla fall.

Jag har skrivit religionsanalysen. Och börjat skriva mitt CV på allvar! Great for me!

Jag har fortfarande väldigt ont. I huvudet. Tror att jag har spänningshuvudvärk av att jag sover konstigt.
Jag borde verkligen börja sova med min bettskena igen. Ordentligt, varje natt.
Sträckningen är mycket bättre nu förresten. Jag går fortfarande lite konstigt, men det gör
inte alls lika ont nu som det gjorde igår och imorse! Hoppas att det är helt borta imorgon...
Det gjorde att jag missade Streeten idag -.- Grrrr not okey!

Jag har även tagit hand om lite tvätt - duktiga Skalman haha! ;)



Nu sitter jag och väntar på att älsklingen ska komma hem. Med juice och mjölk! Vi har nämligen
inget av det hemma... och jag är TÖRSTIG! Det är så bra att ha grannar precis under sig då hihi,
jag gick ner förut och lånade lite mjölk förut så jag fick något att dricka till maten haha!

Okej men... vi hörs imorgon då! Min enda lektion för dagen imorgon är Religionskunskap.
Sedan ska jag jobba med min låt inför FMG's Melodifestival, med hjälp av Danells musikmakingskills
kommer det bli helt awesome! ^^ Wihuu (:

Syns imorgon! PUSS

Kommentarer
Postat av: simone

sv: Tack så mycket! vad snäll du är :D

2010-03-10 @ 11:09:46
URL: http://fattybom.blogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback