Hej Huvudstad

2010-07-02 08:39:51/Permalink/Life of Skalman/

Då bär det iväg då! Helgen som jag längtat ihjäl mig efter är HÄR! ♥

Jag har precis duschat och ska kasta i det sista i väskan nu. Tvättade som en tok igår
för att kunna få med mig allt jag ville. Kanske att jag borde försöka putta ur Tias ur sängen
också... Vi ska ju faktiskt åka om 50minuter! Lite rostad macka på det här så är jag
good to go! :) Det ska bli en fantastisk helg!


How about some neutral mark then? Can't do more than that.


 Solig helg - ja tack ^^
Bara värmen inte blir alltför outhärdlig!! Let's hope not!

Vi syns i vimlet!
Puss


Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Ha det så kul!

2010-07-03 @ 11:59:22
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac
Postat av: moa asball carlberg

Jag har frågestund på min blogg, så kika gärna in och skriv en fråga :) Ps. Supersnygg blogg bruden :)

2010-07-03 @ 12:41:42
URL: http://utankontroll.blogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback