A little bit lonely

2010-01-27 22:55:28/Permalink/Life of Skalman/

Skalman sitter ensam i en gigantisk säng. Den känns större än vanligt.

Dagens snökaos
gjorde att jag inte kom hem förrän närmare kl22. Usch. Inte kul.
Jag är fruktansvärt trött och ska alldeles strax hoppa i säng. Tom säng.... Min finaste
Tias
sover inte hemma idag. Det tycker vi inte om. Inte alls faktiskt.

Det har varit en krävande dag. Vet inte riktigt varför, men jag känner mig utmattad i
både kropp och huvud. Och tio ton ny snö på det - naej, jag kan tänka mig bättre dagar.

Nae vad sägs om sova? Jag ska lägga mig ner, somna och drömma om min älskling.
Kom hem baby, kom hem nu... jag längtar efter dig♥

Hoppas ni haft en fin dag, trots den halva snöstormen hihi ♥
Vi hörs imorrn!
                           

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback