Bara för att det är kväll...

2009-10-27 20:21:35/Permalink/Life of Skalman/


..och jag mår så bra ^^

Nu har jag
tagit igen lost times och dansat fötterna av mig. Ska sätta mig i soffan snart
och titta på Desperate Housewives. Mormor vill kanske inte se det egentligen, men jag
får nog min vilja fram ändå hoppas jag hihi ^_^ Vill inte missa!

Ska ta upp mobilen och ringa till finaste alldeles strax. Han har nämligen beställt väckning
av mig till 20.30. (Nattjobbare - går upp när jag går och lägger mig... inte okej!)
Det är tydligen saker på tv som han inte vill missa. Ska skicka ett mess och se om jag får
någon reaktion.. Annars ska jag ringa och väcka...mohahaha! ^^

Jag ska dra en lunch med Emilia imorrn och sen dansa järnet hela dagen.
Vad göra ni imorrn?



"Just kiss me baby and tell me twice, that you're the one for me ♥"



PUSS ♥


Kommentarer
Postat av: Karin

tack, vad roligt att höra:)

trevlig kväll på dig!

2009-10-27 @ 21:55:22
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Ida

Hej hej!

Jag ska fortsätta meka med min bil, åka och hämta hö, och fixa med hästarna. Det vanliga:P..

Min pojkvän gick natten förut när vi träffades med fick byta skift sen (som tur är) :P.. Det blir rätt lite socialt liv när man går natt, men han älskade det skiftet:P..



//Ida...

2009-10-27 @ 22:15:47
URL: http://volvoloveeer.blogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback