Åter till vardagen

2009-10-12 14:28:08/Permalink/Life of Skalman/

Myshelgen är över. Isch.
Hur mycket lust hade jag att kliva upp imorse? - Noll.

Än en gång är det måndag för Skalman (och alla andra som lever
enligt samma tideräkning) och det känns ungefär lika 'bra'
som det brukar göra. BLÄ. Jag vill ha HELG.

Men pojke jobbar iallafall en bra vecka, så jag kan springa och
våldgästa
ibland när jag kommit hem från skolan ♥

Ska göra massa saker den här veckan,
måste sätta mig ner och planera mina dagar annars
kommer jag gå under. Eller bara missa viktiga saker.
Det vill vi inte. FRAM MED ALMANACKAN!

Har faktiskt varit lite kreativ i helgen och BAKAT
UTAN ATT MISSLYCKAS! o.O Det är en bedrift bara det!
Kladdkaka på oss ^-^

Vill ha en sovardag. Är omotiverad till tusen.


Nejmen som sagt...
dans nu.

Vi hörs ♥

Kommentarer
Postat av: Rosida

Snygg blogg! ;)

2009-10-15 @ 20:11:56
URL: http://beyondthesurface.blogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback