Halvtid!

2009-11-25 21:14:58/Permalink/Life of Skalman/

Jaha, så har halva veckan gått då! Helgen är på ingång nästan^^

Vaknade med ångest. Idag hade jag ett äckligt naturprov. Och har man lite tid,
noll motivation, idioter som förstör ens tankeverksamhet runt omkring och tycker att
naturkunskap är allmänt trist som oftast - då är det f*n inte lätt!
Men jag tror att jag lyckades kränga ett G ändå! *stolt*

Efter att provet var avklarat har jag gått omkring och mått allmänt skitbra! :)
Bestämde jullåtar till jobbet i december med Stina, kände på Fatimas ENORMT
avundsjukeframkallande lockar
, trillade ner på stan och köpte snygga underkläder till
min alltför tomma underklädeslåda samt hårfärg för 416 spänn.. HU dyrt! Men jag kommer
bli snygg i håret! :D Sen hoppade jag in i babys bil och åkte heeeem ^^ ♥

Imorrn firar vi Nettan Plättan PlingPlong som fyller 50 stora år.
Hemlig överraskning till henne imorgonbitti bara därför :) SMUS 3 love thier teacher!
Slutar vid 12, och tänkte kanske ta Fredrik under armen och försöka ordna så att vi får
hålla en teaterlektion på min gamla skola... kanske.
Måste sova hemma (hos moren) imorrn, älsklingen jobbar natt... ENSAMT för mig.

Men.. nu blir det film, mys och hopp i säng!
puss ♥

PS. Här är en av bilderna jag satt och lekte fram, med GIMP, när jag var sjuk förresten!

Foto: Skalman (äger alltså rätten)
Modell: Utsikten från Tias' sovrumsfönster ^^
DS.

Kommentarer
Postat av: sandra

sv: ja visst är han :)

2009-11-26 @ 09:26:28
URL: http://sandrakess.blogg.se/
Postat av: Ciia

Trevlig blogg :D

2009-11-26 @ 11:24:44
URL: http://ciias.webblogg.se/
Postat av: Lilla K

Sv: Det vore något ! :D

2009-11-26 @ 12:49:50
URL: http://kajahl.blogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback