Black and red, oh yeah!

2009-11-27 23:33:01/Permalink/Skalman Style!/


Som ni vet spenderade jag halva natten med hårfärgningsmedel i hela skallen.
Hann inte ta några bilder för att visa er, eftersom jag stupade i säng i samma sekund
som jag sköljde ur de sista kemikalierna ur håret. Mamma hjälpte mig att färga denna gång,
för det är inte lätt att få rätt färg på rätt plats om man har så krångliga hårfärgsidéer som jag! ^^

Men NU har jag hunnit egofota lite. Har 'ansträngt' mig med kamera och GIMP bara för er! ♥ ;)


Så... vad tycks? - Jag är i alla fall helnöjd :)

Nu ska jag skutta i säng, andas trygga andetag, bädda ner min sjuka älskling bredvid mig
(efter att nyss ha matat honom med Ipren) och sedan ta igen min förlorade skönhetssömn!

Hörs imorrn, puss ♥


Kommentarer
Postat av: Ruvejda

det blev coolt :D

2009-11-30 @ 18:20:51
URL: http://luleida.blogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback