Skalman hyllar... Crazy Pictures!

2009-12-03 19:59:15/Permalink/Skalmans hyllningar/


Idag var det dags för en hyllning tycker jag. Och den här gången hyllar Skalman...

Crazy Pictures och deras verk!

Min motivering: Jag älskar filmerna som gjorts. Filmerna "Everything's poetry baby" (som jag
blev förälskad i från första sekunden),
"Du ritar fult" (bisarr och underbar) och "Nakenlekar"
(sensationell film, ingenting slår argumentationen som utspelar sig i den soffan).

Exceptionella manus, fantastiska skådespelare, bra ljud, snygga bilder och vinklar - bra allting.
Jag har verkligen försökt komma på någonting att klaga på... men det går inte!

Jag hittade nu (thank you facebook) "Nakenlekar" på youtube.
Skalman säger bara; titta och NJUT (och begrunda kanske också).



Vad sägs? TUMMEN UPP, säger jag!
Här kan ni även se "Du ritar fult".

Så! Det var dagens hyllning. Finns det någon som tycker något annat, än att detta är awesome?
Skicka då era åsikter till skräppost@vadtänkerdumed.nerd,
Crazy Pictures - You're awesome!




Kommentarer
Postat av: Victor

man blir ju nästan rörd. =)

2009-12-03 @ 20:15:17
URL: http://www.crazypictures.se
Postat av: lina

ja! verkligen awesome!

2009-12-04 @ 23:29:38
URL: http://linasteen.blogg.se/
Postat av: Anonym

grym!

2009-12-08 @ 19:30:33

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback