Muskler jag inte visste om att jag hade

2013-09-08 20:01:00/Permalink/Fitness/

 
Ikväll har jag hittat muskler i min kropp som jag inte visste att jag hade. Jag har också märkt
exakt hur pass stel jag har blivit av att inte dansa på typ två år (eller är det tre..!?). Ganska stel...

Ready for fabulous dance moves!
Snabb bild precis innan jag åkte hemifrån.
 

MEN. Det var askul och jätteroligt, och varje söndag kommer jag hädanefter vara superlycklig.
Daaans
Såhär duktig var jag (INTE).
 
Nu har jag precis slängt i mig lite käk och kommer spendera kvällen i soffan och invänta
träningsvärken. It's gonna be awesome. Nästa danspass är på onsdag, då blir ännu en ny dansstil
jag aldrig testat. Åååh, hur fantastisk kommer denna höst bli..!
Kvällsläsningen.

                                                                                                  Puss och hej - trött tjej!

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Härligt!

2013-09-10 @ 13:00:41

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback