Don't stop..!

2013-07-15 20:14:36/Permalink/Fitness/
 

Hejsan hoppsan!

Jag startade denna måndag med att försova mig. Greeaat. Insåg att tanken
"Jag stänger av alarmet, för jag ska ändå gå upp nu" inte är en så smart tanke...!
För att göra dagen ännu lite bättre lyckades jag, med hjälp av en gurkskiva, få en himla
fart på gaffel och hugga bort en flisa av min ena framtand. En riktig måndag alltså!

Men, det är ju inte bara måndag idag. Det är ju även Dag 5 på min 30 day squat challenge:
 
Hur går det för er? Började ni samtidigt som jag, eller börjar ni IDAG? :) Ni kan ju tänka på att
"Squats is like sex. You know you did it right when you can't walk for a week." Haha!
Vad du än gör, sluta inte nu! :D
 
Nu ska jag gosa ner mig i soffan och sluka en liter jordgubbar heeelt själv, hihi! NAMNAM ♥
Kom på att det Stadsloppet börjar närma sig nu också.. Tur att jag har allergitabletter alltså,
annars skulle jag aldrig kunna springa i det här pollenvädret! Gick på stan förra veckan, med
syrran, och gick omkring och suktade efter nya löparskor. Nästa lön, då ni! ;)

Anyhow, vi hörs!


 
 

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback