you don't know what it's like to be stuck in my mind

2013-08-03 23:52:42/Permalink/Skalmans Tankar/

 
Lördagkväll.
Det har varit så otroligt varmt idag. Råkade åka in till stan en sväng idag.
Köpte blommor till håret och en tröja med "power up"-svampen från Super Mario på.
Barnavdelningen strikes again.

Vaknade supertidigt imorse. Ingen annan vaknade, så jag gick ut i solen. Kombinerade att få lite
brunare hud med squats, armhävningar och sit ups. Lite sådär lagom lördagsslött.
Och sen, såklart, den obligatoriska proteinsmoothien till frukost. Mmm namnamnam.

En liten kattbild. Min Skruttis.

Nu ska jag göra mitt-i-natten-varma-mackor med min älskling. God natt
 
 

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback