Helt oförklarligt

2013-08-31 00:18:47/Permalink/Skalmans Tankar/
 

Det är mitt i natten. Jag borde sova. Imorgon ska jag göra massa saker. Fira en av mina
pappor som har fyllt år, och sen gå på medeltidsmarknaden.
Jag dör lite på att Stina inte är här och går på den med mig. Vi vampyrgifte oss faktiskt på
medeltidsmarknaden för fyra år sen. Majgahd. Tiden går snabbt när man lever.

En annan "sak" som precis firat 4 år, är kvällen då Mannen med stort M och jag viskade
"jag är nog lite kär i dig" till varandra. Fyra år tillsammans. Å ena sidan känns det som den
kvällen var igår. Å andra sidan känns det som att det alltid varit vi. This is how forever feels.

Jag SKA sova nu. Av någon outgrundlig anledning kan jag inte sluta nörda den här låten:

Vet inte ens varför. Tycker att hon är sjukt konstig. Knappt på ett bra sätt heller. Men låten
går varm just nu. När jag väl hakat upp mig måste jag lyssna sönder det tills mina öron
kräks, typ. Så, that's what I'm doing.

När jag gick runt en sväng på stan idag insåg jag hur livsfarligt mycket jag älskar block,
mappar och pennor. Fick VERKLIGEN använda all min energi för att inte på crazy på Kontorab.

Näe. Nu SKA jag sova. Eller i alla fall krypa ner bredvid mannen i mitt liv, och omfamna lyckan
över att jag får somna och vakna bredvid världens mest fantastiska man, varje dag.
God natt världen. Vi hörs en annan dag. Right?


 

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback