Londonbilder!

2011-09-29 12:10:12/Permalink/Skalmans livserfarenheter/

Woho! Idag får jag tvätta håret! Jag ska göra det ikväll, så då kommer ni
få se mitt snygga hår (:

Sålänge tänkte jag att ni kanske ville se lite bilder från min och syrrans Londonresa? :)

Fia, ready for the first day in London!


Första anhalten, Camden Market!


Jag hittade knästrumpsparadiset.. Fia fick slita mig därifrån haha (:


Man kan ju ha skor på huset istället för på fötterna om man vill..


Stationshuset som låg typ precis där vi bodde. Det var helt enormt!


Men inte lika stort som... BIG BEN!


Det blåste så sjukt mycket när vi var där. Det finns inte en enda bild där mitt hår ligger ner HAHA!


Vi höll inte på att bli överkörda SÅ många gånger pga vänstertrafiken... Dock räddade jag nog
Fias liv ETT PAR gånger under resan iallafall! Hon tittade sig för, men inte åt rätt håll,
och sen gick hon haha! Vanans makt är stor, eller vad säger man?
(Istället för att skriva såhär vid alla övergångsställen, är det inte lättare
att bara byta och köra på samma sida som alla andra!?)


På Oxford street hittade vi en Disney-butik. Fia hittade Jack Sparrow därinne :]


Efter en awesome resa, var det dags att ta våra tio-tons-väskor och åka hem..



Så, det var några av alla tusentals bilder jag tog. Kanske kommer flera någon annan gång,
who knows ;D

Ha det bra sålänge, så hörs vi ikväll! Pusspuss på er!



Kommentarer
Postat av: Sara

Fina bilder :)

2011-09-29 @ 12:45:18
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Ashfield

sv: Tack! Eller tack detsamma, fortsätt så! :) Ha det bäst

2011-09-29 @ 13:07:00
URL: http://sirashfield.blogg.se/
Postat av: Emma

jätte fin blogg ;) hihi gööligga bilder



kram emma

2011-10-11 @ 11:45:59
URL: http://footoemma.blogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback