Bad new hair day?

2011-09-28 14:34:04/Permalink/Skalmans livserfarenheter/

Ni får ursäkta mig, men idag blir det ingen bild på mitt nya hår heller.
Jag ska berätta vad jag har gjort...

Jag har permanentat migMitt hår är numera O-PLATT :)
Men grejen är att när man permanentar sig får man inte tvätta håret på ett par
dagar, och frisören igår hällde i massa stylingprodukter så idag har jag inte
bara morgonfrisyr, utan morgonfrisyren goes wild. Och jag får inte tvätta håret förrän
tidigast imorgon. Så jag tänker inte lägga ut någon bild idag, förlåtförlåt, men jag
vill faktiskt göra mitt ny svall rättvisa, för det är assnyggt! :D

Men nu vet ni vad jag har gjort iallafall, och jag är supernöjd!
Idag ska jag vara barnvakt åt min lillaste lillasyster, så ni får inte mer uppmärksamhet
av mig idag. Vi ska nu gå och hämta pyjamas och tandborste hemma hos henne så
att hon kan sova över, och sen när min älskling kommer hem så ska vi baka cupcakes! :)
Det fattades lite ingredienser upptäckte vi, så han får handla åt oss innan vi kan göra något
haha! Anyhow, vi hörs imorgon!

                                                                     PUSS

Är det inte lite huvudvärksväder idag, by the way?
Jag tycker att mitt huvud har hatat vädret hela dagen...

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback