Halloweenfilosoferingar

2011-10-19 11:40:51/Permalink/Skalmans Tankar/

Hejhoppfallera! Hoppas ni haft en trevlig onsdagmorgon. Det har iallafall jag.

Jag sitter och försöker fundera ut vad jag ska hitta på till halloween.. Som förra året, ska
jag åka till Anastasia och parta loss där haha ^_^ Frågan är ju dock, som alltid,
VAD SKA JAG KLÄ UT MIG TILL!?  Jag är ju inte så megarik just för tillfället, så alla de där
fancy dräkterna som jag har hittat på olika internetshoppingsidor kan jag ju fortstätta
att drömma om hehe!
I vilket fall som helst, tycker jag att det är svårt att liksom inte
upprepa sina kostymer
. Jag tänker lätt "Men jag HAR ju ändå eller par vingar och
den där lila, fina klänningen så jag kan ju vara älva en gång till...".
Men det är ju så trist och vara sammasamma. Jag vill vara något NYTT!

Förra året - offer.


Det här är nog.. tre år sen. Älva!


Men jag tror kanske att en bra idé har börjat formas... Vi får se hur det blir!

Nu ska jag nog ta mig en springrunda i höstblåsten. (eller träna inne så jag inte fryser ihjäl haha)
Hörs senare! Pusss!


Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback