Jag tänker att.. No, you can't know

2011-05-21 23:23:00/Permalink/Skalmans Tankar/

På hemsidan WeCanKnow.com, står det väldigt mycket om Domedagen.
Om ni inte har hört, 21 Maj 2011, dvs idag, är the day of judgement. Det är ingen
mindre är Mr Harold Camping (ja, samma dude som "förutsåg" domedagen i September 1994..)
som har "räknat ut" detta datum. Klockan närmar sig nu midnatt, och alltså den 22 Maj.
Och där jag sitter, verkar det som att jorden sitter rätt stabilt på himlen och inget
extraordinärt "domedagsaktigt" har skett. DÄRFÖR vill jag säga en sak till och visa en sak
för Harold Camping. (Men ni får också titta såklart ^_^)

För det första;
"No one knows about that day or hour, not even the angels in heaven,
nor the Son, but only the Father." - Matthew 24:36

För det andra; This is my WE-TOLD-YOU-SO-DANCE


No, you CAN'T know when the day of judgement is coming. Only God knows. (and we kinda told you so..)
Vilken domedagsförutsägelse är denna i ordningen? Typ den... miljonte? Eller?
Are you done yet?
Kan vi inte bara överlåta Domedagsplanerandet åt Gud, och SLAPPNA AV lite nu?

Jag spenderade "domedagen" på jobbet, haha, och jag kommer spendera större delen av
"dagen efter domedagen" på samma ställe HAHA! ;D
Vi hörs imorgon people, God bless you all





Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback