Visste ni att...

2011-03-22 18:00:21/Permalink/Skalmans livserfarenheter/

..jag har körat med Anna Ternheim? ^_^

Yes. I tvåan, måste det har varit (*virrig*). Det var superkul. Hur kommer det sig
att jag tar upp det här då, bara sådär? Jo, jag hittade artikeln som NT skrev om det,
när jag satt och surfade runt överallt och ingenstans på det stora interNÄTet haha!
Här är artikeln, ifall ni vill läsa. Jag sitter "längst bort" av de tre tjejerna i fokus, på bilden.
"Last summer was mad, remember the rain..."

Det var en rolig erfarenhet! Och Anna var supertrevlig.

Haha söt bild va? Johanna knäppte den precis innan AnnaTernheimkonserten.
                                                       Jag och Stigus.

Älskar Stinas min. Den säger typ "Huuuh?" haha :)

Nu ska jag svänga ihop lite middag till mig själv.
Vi kanske hörs senare. PUSS!


Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback