Fem bra saker

2010-11-22 20:00:15/Permalink/Skalmans Tankar/

Fem bra saker just nu:

1. Jag har världens absolut bästa fästman. Jag älskar honom gränslöst.
Han kan alltid få mig att le, även när jag egentligen är ledsen.
2. Jag ska på anställningsintervju. (Mer info snart)
3. Jag har skaffat mig ett till extrajobb. Ett väldigt roligt ett skulle jag tro. (Mer info snart)
4. För min julklappspeng jag fick av farmor köpte jag Pettson Och Findus-julkalendern på dvd.
För jag har velat ha den väldigt länge, och för att den påminner mig om farmor, eftersom vi jämt
tittade på den hemma hos henne när vi var små. Jag och kusinerna :)
5. På torsdag ska jag gå och se Chicago med världens bästa Fredrik. Fredrik, you light up my grey days.

Krama bort allt som känns dåligt!
Kärlek is what keeps me alive!

                                                                             Puss

Kommentarer
Postat av: Denise

åh, mys! önskelistan i snölyktan och allt :))

2010-11-23 @ 12:18:17
URL: http://denisepeterson.blogg.se/
Postat av: Lena Petersson

Lycka till med anställningsintervjun!

2010-11-23 @ 20:59:37
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback